Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-04T18:52:03+03:00
2014-09-04T18:53:08+03:00
3 la x = 729
3 la x = 3 la 6
x = 6
:)
ha, ha ale mele sau ale tale? ma urmaresti?
nu tu ai raspuns dupa mine?
daca ne intersectam vad ce faci ca-mi apar notificari...si mi-a sarit in ochi ca le-ai bramburit
si-s borcanele tale cele pe care le incurci , csper ca pe-ale mele sa nu le incurci vre-odata...vezi bine ca-ti zic nu te raportez, ca esti fata desteapta chiar daca le mai incurci