Va rog, imi traduceti lexia asta:
Ou va-t-on d'abord? Dans les boutiques ou dans les grands magasins?
Oh! dans les botiques tout est hors de prix! allons plutot dans les grands magasins.
Oui, mais les botiques, c'est bien mieux. On y trouve plein d'idees et de trucs marrants.
D'accord! allons d'abord voir les vitrines des botiques chic, rue de Rivoli et rue Saint-Honore.

2

Răspunsuri

2014-02-12T09:23:40+02:00
Sau va fi primul? În buticuri sau magazine? Oh! în buticuri totul este prea scump! mai degrabă mergem în magazine. Da, dar buticul este mult mai bun. Există o mulțime de idei și lucruri distractive. Bine! va vedea primul ferestrele de buticuri șic, Raul Rivoli și Raul Saint-Honore.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T09:29:01+02:00
Unde mergem mai intai? In bouticuri (magazinele mici) sau in magazinele mari?
Oh! In bouticuri totul este asa scump! Sa mergem, mai degraba, in magazinele mari.
Da, dar in bouticuri e mult mai bine. Il gasesc/ Este plin de idei si de trucuri amuzante.
De acord! Sa mergem mai intai sa vedem vitrinele bouticurilor sic de pe strada Rivoli si strada Sainte-Honore.

Scuze de intarziere! :)
Nu uita sa imi mai spui daca ai probleme cu traducerea sau cu rezolvarea exercitiilor. Ti-am dat cerere de prietenie.
;)