Va rog sa ma ajutati . Mai sunt doar cateva zile pana incep scoala si mai am 70 de pagini de facut . Multumesc !!!

Exercitiu :

Te afli atat de departe de casa ... in Italia . Parintii tai trebuie sa fie ingrijorati . Scrie-le un email , in care sa le povestesti ce ai facut azi , impresii de calatorie etc.

Va multumesc din nou !!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T18:44:53+03:00
Buna (mama,tata).Sunt foarte bine.Nu va ingrijorati daca nu va scriu zilnic.As vrea sa va zic ca Italia este o tara foarte frumoasa.Astazi am avut o zi minunata.Am vizitat un oras foarte frumos-Venezia(am ales acest oras deoarece l-am vizitat si stiu cite ceva.Tu poti alege altul) Acest oras este singurul din lume amplasat pe apa in totalitate,anume pe Marea Mediterana.M-au impresionat adinc micile stradute dintre casele oameni si barcile in care ei circula in locul masinilor.:)Piaza San Marco este inima Veneziei,cea care m-a fascinat enorm.Mi s-a parut cea mai extraordinara si plina de curiozitati calatorie.Va pup.

Sper ca te-am ajutat! :))
Iti promit ca dupa ce o sa termin de transcris aceast email o sa intru si o sa te ajut cu ce pot . Ai si intrebari de matematica ?
Nu,am doar una de romana.Iti multumesc mult..Apropo succese la scoala.
multumesc la fel !
Eu am inceput scoala de pe 1 septembrie.Sunt din Moldova..:)
am nevoie de un eseu :a citi inseamna a descoperi cale de acces la sufletul cartilor " e urgent
2014-09-04T18:47:07+03:00
Dragi parinti,
Astazi am avut o zi splendida...ne-am plimbat toata ziua nu am stat un moment.Colegii mei si-au dorit sa vizitam muzeul Capitolini.Am ramas profund impresionata de tot ceea ce am vazut acolo stiati ca acest muzeu contine trei palate in care sunt expuse opere de arta din trei secole diferite?De asemenea am gustat cea mai buna inghetata din lume...este extraordinara se numeste gelato.Ne-am plimbat am cunoscut o mutime de turisti veniti din toate colturile lumii si am facut foarte multe fotografii.Abia astept sa le vedeti si voi.Mi-as fi dorit din suflet sa fiti si voi aici cu mine,sa ne bucuram impreuna de acest peisaj exceptional.Eu sunt foarte bine si nu vreau sa fiti ingrijorati.Sunt extraordinar de fericita si stiu ca si voi va bucurati alaturi de mine.Va iubesc si aveti grija de voi.
                                                                                        Cu multa dragoste,
                                                                                                         Teo
Multumesc mult . Dar din pacate nu pot sa iti folosesc aceasta scrisoare pt ca eu am un mic spatiu pt a scrie .