1.Dacă 12 muncitori termina o lucrare în 10 zile, atunci 15 muncitori termina aceeași lucrare in.......zile
2. Un triunghi isoscel are un unghi de 100 de grade. Unghiurile congruente ale triunghiului au fiecare măsură de...
3. Dintre nr -121 și -119 mai mare este....
4. Lungimea ipotezei unui triunghi dreptunghic cu un unghi de 30 de grade și lungimea catetei care se opune acestuia de 40 cm este de......cm
5. Aflați nr naturale a și b , știind ca (a, b)=15 și a×b =1350

2

Răspunsuri

2014-09-04T18:21:46+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T18:24:35+03:00
1. 12 m  ......  10 z   (Invers proportionale)
    15 m  ......   x 

12 x 10 = 120 : 15 = 8 zile. (x=8)
m = muncitori; z = zile

2.Triunghiul isoscel are 180 de grade, daca un unghi este de 100 grade, este: 180-100= 80 : 2 = 40 grade fiecare unghi congruent.

3. Este -119. Este nr. negativ, iti dai seama de cel care este mai aproape de 0.

4. Se aplica teorema unghiului de 30 de grade. Triunghiul are un unghi de 30 de grade, asta inseamna ca, lungimea catetei opuse este de jumatate din lungimea ipotenuzei. 
Adica 40 : 2 = 20

5. Divizorul comun este 30 si se regaseste in ambele numere. 
    Asta inseamna ca a15 b90


2 5 2