Răspunsuri

2014-09-04T18:17:53+03:00
Nu stiu cum dar auzisem eu dinainte ca niciodata filmele nu sunt ca si cartile. Daca tot citisem Baltagul am zis sa vad daca este adevarat…si chiar este. Adica..actiunea e aceeasi, majoritatea scenelor sunt la fel, dar exista si chestii esentiale care lipsesc din film sau sunt inlocuite de altele. Aceste chestii sunt de cele mai multe ori date la un examen, lucrare sau la orice altceva pentru a-l convinge pe profesor de faptul ca tu ai citit cu adevarat cartea si nu te-ai rezumat la vizionarea filmului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T18:18:27+03:00
Important e sa citesti carti,deoarece assa iti poti dezvolta imaginatia si poti invata multe cuvinte noi in schimb daca te uiti la un film uiti repede povestea,.
1 5 1