Daca e o insula pustie vei ceda singuratatii.Ce vei manca? Nuci de cocos, banane, fructisoare de tufisuri, pesti, crabi si pasari?
Dar daca e o insula cu locuitori ai cu cine vorbi, te poti intelege, manca ceva mai normal...
Avantaje? Inveti sa fi simpla si sa accepti un trai ieftin
din toate informatiile astea iti formezi o idee, incerci sa faci ca o compunere
sau daca nu le scrii pur si simplu
mersi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T17:57:54+03:00
Avantaj: traiesti intr-un mediu curat,mananci alimente fara chimicale.                                Dezavantaj:nu ai confort.
2014-09-04T17:59:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Avantaje: poti fii singur/a cu prietena/prietenul Nu vede nimeni ce faci tu Dezavantaje: Poti ramane fara mancare Nu ai cu ce sa incarci telefonul/tableta. Sper ca te-am ajutat. Baftă.