Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T17:52:42+03:00
In copilarie a fost model, de la varsta de patru ani a inceput sa apara in diverse reclame. In timpul liceului a jucat baseball. A vrut sa studieze la Universitatea Texas Tech si sa devina terapeut pana sa opteze pentru o cariera in actorie in Los Angeles. A avut diverse roluri in "Mr.Rhodes", "Sweet Valley High" si "Cybil". Apoi a jucat in serialul produs de NBC "Days of Our Lives", in 1997. Pentru acest rol a castigat in 1998 premiul pentru"Cel mai bun actor nou-venit" din partea Soap Opera Digest Award si a fost nominalizat la Daytime Emmy. A parasit serialul in 2000 pentru a aparea in mini-seria despre viata lui Marylin Monroe, "Blonde" . A urmat o productie a lui James Cameron, intitulata "Dark Angel" in carea jucat rolul super-soldat, Alec. In 2004, Jensen se intoarce in Vancouver pentru un rol in "Smallville" (Jason Teague). Un an mai tarziu primeste un rol principal in productia WB: "Supernatural" alaturi de Jared Padalecki si Jeffrey Dean Morgan. Serialul urmareste povestea a doi frati, Dean si Sam Winchester. Acestia calatoresc prin tara cu misiunea de a gasi si ucide cele mai infricosatoare creaturi ale intunericului, de care oamenii au auzit doar din legende si superstitii. Lui Jensen ii place sa cante la chitara si este foarte bun prieten cu actorul Christian Kane si cantareata LeAnn Rimes. Este fan DallasCowboys.


Nume real: Jensen Ross Ackles
Data nasterii: 01 Martie 1978 (36 ani)
Zodia: Pesti
Locul nasterii: Dallas, Texas, SUA
Status marital: necasatorit
Mama: Donna Joan Ackles
Tatal: Roger Alan Ackles
Surori: Mackenzie
Frati: Joshua
Inaltime: 1,85m
Culoarea ochilor: verzi
Culoarea parului: blond inchis
Hobby-uri: Sportul, in special baseball-ul si calaria
Educatie: In 1990 a absolvit Scoala Dartmouth, iar in 1996 Liceul L.V Berkner din Richardson



1 5 1
2014-09-04T17:55:57+03:00
Este cunoscut pentru rolurile sale din seriale precum Supernatural (Dean Winchester ), Days of Our Lives (Eric Brady) si pentru ca a fost nominalizat la mai multe premii Daytime Emmy, Dark Angel, în rolul lui Alec/X5-494, și Smallville, în rolul lui Jason Teague. În prezent joacă rolul lui Dean Winchester în serialul hit Supernatural de pe CW.La 15 mai 2010 s-a căsătorit cu actrița Danneel Harris,cunoscută dupa rolul Rachel Gatina în serialul One Tree Hill.La 7 ianuarie,2013 cuplul a confirmat ca sunt în așteptarea primului lor copil.Fiica lor Justice Jay Ackles s-a născut la 30 mai 2013.