Scrieti valoarea morfologica si f.s. a urmatoarelor cuvinte subliniate:
● la varsta de sase ani...
● fusesem descurajat de insuccesul desenului meu....
● ...desenului meu ..
● ....e obositor pt copii sa le dea explicatii..
●....in cursul vietii mele , o sumedanie de contacte cu o sumedenie de oameni..
i-am vazut de aproape..
● asta e o palarie ...
● iar omul mare era foarte multumit ca fa cunostiinta cu cineva atat de chibzuit


2

Răspunsuri

2014-09-04T18:01:27+03:00
1) sase=atribut adjectival

2) de insuccesul=complement de agent

3)desenului=atribut substantival genitival

4)le=complemet indirect in dativ

5)mele=atribut proominal genitival

6)cu o sumedenie= complement indirect

7)i-=complement direct

8)o palarie=subiect simplu

9)foarte multumit=predicat nominal

10)cu cineva=complement indirect
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T18:02:10+03:00
Sase= numeral cardinal cu valoare adjectivala, fs de atribut adjectival
de insuccesul= substantiv comun, fs de complement de agent
desenului= substantiv comun, fs de atribut substantival genitival
le= pronume personal, fs de complement indirect
mele= adjectiv pronominal posesiv, fs de atribut adjectival
cu o sumedenie= substantiv comun, fs de complement indirect
i- = pronume personal, fs de complement direct
o palarie= substantiv comun, fs de nume predicativ
foarte multumit=  adjectiv propriu-zis, fs de nume predicativ
cu cineva= pronume nehotarat, fs de complement indirect. 
4 4 4