Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T17:31:25+03:00
Tema poeziei evoca eroismul patriotic al Voievodului Mihai Viteazul in lupta de la Calugareni purtata impotriva ostirii turcesti,conduse de Pasa Hassan.
2014-09-04T17:32:21+03:00
In poezia Pasa Hassan este vorba despre o lupta intre Mihai Voda si Pasa Hassan,in care armata romana si domnitorul acesteia se arata mai curajosi decat turcii.Mihai Voda il sperie atat de tare pe Hassan incat acesta fuge.