Răspunsuri

2014-09-04T17:09:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Virgula desparte o constructie in cazul vocativ de restul enuntului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T17:11:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Virgula, semn grafic, s-a folosit in structura citata pentru a izola o constructie in vocativ de restul enuntului. 

Semnul exclamarii s-a folosit in structura data pentru a indica intonatia exclamativa si pentru a-i reda astfel enuntului un caracter expresiv. 
2 5 2