1)Alcatuieste propozitii in care substantivul ,,bunic'' sa indeplineasca urmatoarele functii sintactice: -Nume predicativ,nominativ -Complement, acuzativ -Complement ,dativ. Bafta! :3

2
Andrei este bunic.
Bunicul merge la pescuit.
Andrei merge cu bunicul.
Ii dau bunicului palaria mea.

Răspunsuri

2014-09-04T16:49:29+03:00
Si atunci unchiul a devenit bunic - nume predicativ in N

Il vad pe bunic muncind din greu - complement direct in Ac

II dau bunicului o scrisoare de la bunica - complement indirect in D
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:50:21+03:00
El este un bunic.
maria saluta un bunic.
ionel saluta pe bunic
ii dau bunicului sapca mea..sper ca te-am ajutat