Alcatuiti 2 enunturi pt a evidentia sensul propriu si sensul figurat al cuvantului dimineata.

2
Gura fetitei este mică. Gura satului este incarcata de oameni buni.
era despre dimineata :))
n'am citit in continuare :)))))
am citit doar ce era ingrosat
Vreau enunturi la cuvintele: s-a trezit,cartea sa,s-z grabit,s-a indepartat,scoalasa.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:40:15+03:00
Dimineata este senina.
S-a trezit dimineata.
chiar nu-ti dai seama?? a doua propozitie :))
(cineva) s-a trezit dimineata ?
pai cred ca se refera ca dimineata s-a trezit atata timp cat prima propozitie este la propriu ..idk :)
Asa ar mai merge, dar reformulata de genul "Dimineata s-a trezit "
mda..cred ca asa-i :)
2014-09-04T16:42:00+03:00
Nu stiu sigur daca e bine,dar presupun:
Esti ca o dimineata insorita.
Cine se scoala de dimineata departe ajunge.
7 4 7