Scrie in spatiul liber functia sintactica a verbelor din urmatoarele enunturi:
1. Il ajut cu placere.....................................................................................
2. L-am asteptat multa vreme........................................................................
3. O sa plec la munte doua zile.........................................................................
4. Am fost cu mama la film....................................................................................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:15:55+03:00
2014-09-04T16:28:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sunt predicate verbale. 
5 4 5