Vă rog ajutor !!!
indentifică sensurile verbului a(se) juca din următoarele enunțuri :
Adrian joacă fotbal cu prietenii mei de şcoală.
Mi se joacă o festă in cazul acesta !
Nu te joci cu mine aşa , asta nu e o glumă!
Maria se joacă cu viața ei.
Toți jucăm cărți pentru amuzament.
Am jucat o sârbă românească de mi-am rupt picioarele.
La teatru , Ştefania a jucat un rol fantastic .
Îi joacă ochii în cap de atâtea exerciții.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T17:15:04+03:00
1. a se distra
2. a se face o farsa 
3.gen:nu ma pacalesti asa,asta nu e o gluma
4.isi neglijeaza viata
5.toti participati la o competitie pt. amuzament
6.a dansa
7.a interpreta un rol
8.il dor ochii de atatea ex.

hope ya' like it :)
2014-09-05T00:17:13+03:00
Adrian joacă fotbal cu prietenii mei de şcoală.-a se juca 
Mi se joacă o festă in cazul acesta !-nascoceste
Nu te joci cu mine aşa , asta nu e o glumă!-iti bate joc
Maria se joacă cu viața ei.-o pune in pericol
Toți jucăm cărți pentru amuzament.-a concura
Am jucat o sârbă românească de mi-am rupt picioarele.-am dansat
La teatru , Ştefania a jucat un rol fantastic .-interpreteaza
Îi joacă ochii în cap de atâtea exerciții.-se misca