1) Daca nu ai fi om , ce ti-ar placea sa fi:
-Ca obiect................pt ca............
-Ca jucarie..............pt ca.............
-Ca mancare............pt ca...........
2) Valoarea morfologica si f.s a cuvantului subliniat:
Si astia dispareau in culise .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:06:13+03:00
Ca obiect : o carte .pt ca sa fiu citit si recitita din nou
Ca jucarie : o papusa  pt a inveseli copii ))
Ca mincare : o pizza pt ca e cea mai buna 

2014-09-04T16:06:32+03:00
Daca nu ai fi om , ce ti-ar placea sa fi:
-Ca obiect....planta............pt ca...fac bine omului.........
-Ca jucarie......cuburi........pt ca.....pot construi ........
-Ca mancare..salata..........pt ca.fac bine omului..........
In culise=CCL