Răspunsuri

2014-09-04T16:07:04+03:00
An nou, colegi noi, o viata noua.
Intru in clasa si nu-mi pot auzi gandurile din cauza galagiei ce era prezenta in fiecare sala, pe fiecare coridor. 
Ma asez in ultima banca si astept, astept, pana o fata da o vorba cu mine, ma intreaba de una, alta. Trebuie sa recunosc, la inceput credeam ca va fi oribil, dar e cea mai placuta atmosfera posibila.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:11:34+03:00
De cand am inceput scoala simt ca totul straluceste.
Alaturi de colegii mei ma simt fericita.Ei ma fac sa rad din orice.
Dna invatatoare este o persoana blanda si intelegatoare.De fiecare data cand nu inteleg ceva ea ma ajuta si imi explica de cate ori este nevoie.Orele dansei sunt minunate.Bineinteles ca daca nu am fi inveselit clasa cu plansele noastre nu stiu daca mai erau orle asa de frumoase.Clasa noastra este spatioasa.In ea ne putem recreea.Este plina de creatiile noastre,de pozele noastre si mai ales de diplomele pe care cu totii le-am castigat la concursuri.
Ma simt fericita la scoala fiindca toti cei de acolo ma sustin si ma inveselesc cum stiu ei mai bine!!
Sper ca te-am ajutat :)))


4 4 4