1. Verbul a fi este predicativ atunci cand are urmatoarele sensuri:
2. Verbele auxiliare sunt:
3. Cele patru moduri personale sunt:
4. Cele 4 moduri nepersonale sunt:
5. Predicatul nominal este format din:
6. Predicatul verbal se exprima prin:

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T16:03:01+03:00
1)a exzista , a se afla 
2)a fi a vrea a avea
3) indicativ conjunctiv , conditional optativ si imperativ
4)invinitiv , gerunziu , supin , participiu 
5)verb copulativ si nume pridicativ  
6Prin verbe la moduri personale
9 4 9
2014-09-04T16:05:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. sensuri de a exista, a avea fiinta, a se gasi, a-si avea originea, 

2.  a avea, a vrea, a fi, 

3. modul indicativ, modul conjunctiv, modul conditional optativ si modul imperativ

4. modul infinitiv, gerunziu, participiu si supin 

5.  format din verb copulativ+nume predicativ

6. prin verbe predicative 
3 2 3