Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T15:55:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=125
46+61+66=173
173-125=48
48/3=16 (numarul care s-a adaugat )

Pe a doua nu o stiu, scuzee
2 5 2
2014-09-04T16:08:39+03:00
A + b + c = 125

46 + 61 + 66 = 173 

173 - 125 = 48

48 : 3 = 16