Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T15:22:21+03:00
Pe o masa sunt 8 mere ( 2 x 4 = 8 )
Pe 5 mese sunt 40 de mere . ( 8 x 5 = 40 )
Pe 3 mese . 6 farfurii . ( 24 : 8 = 3 ( mese ) 3 x 2 = 6 ( farfurii ) )
5 mese = ? mere
24 mere = ? mese si ? farfurii
asa ?
aha mersi
odnoklassniki.ru ai
2014-09-04T15:22:51+03:00
Cate 4 mere pe masa
pe 5 mese
5*4=20
24:4=6
6*2=12
6 mese,12 farfurii
n-am fost atenta si am sarit una
5*4 20 mere pe 5 mese
pe fiecare masa sunt 2 farfurii a cate 4 mere => 2 x 4 = 8 .