Răspunsuri

2014-09-04T14:19:13+03:00
Un circuit! baterie fire bec
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T14:20:51+03:00
Pai un circuit electric interesant sau informatii despre gravitatie(descoperirea ei,formule,demonstratii preactice ale existentei acesteia etc..) sau aduci o parghie sau un scripete sau un plan inclinat etc..
 sau un proiect despre reflexia si refractia luminii (gasesti pe net materiale necesare)
 Sunt o gramada de optiuni din care poti alege. Trebuie sa te documentezi,sa faci rost de materialele necesare pt proiect si apoi gata! Succes! :)