Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T14:01:47+03:00
In numarul 2080 sunt 208 zeci.
11 3 11
scuze.. sunt 208 zeci
defapt depinde la ce te referi, adica din cate zeci e compus numarul sau cate unitati de ordinul zecilor sunt...
Din cate zeci este compus numarul,asta inseamna ca raspunsul lui Petrw este cel corect,multumesc oricum!
cu placere
2014-09-04T14:02:07+03:00
Intr-o mie sunt 100 de zeci
100x2+8=208 zeci

Multumesc oricum,amandurora! :)
nu stiam la ce se refera in intrebare ...
sunt sunt mare chiar sunt scunda :))
puteau fi doua variante.. dar acum am aflat si raspunsul tau e corect...
:)