Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T12:37:23+03:00
Ursii gasesc o prapastie in pestera unde cad .Ei ajung pe un nou taram ,dar in timpul caderii unul dintre ei isi rupe un picior .dar gaseste o fantana cu apa fermecata care ii vindeca piciorul..... acesta este un de-al tau care vreai sa mai tina putin  ca sa vezi ce se intampla ,numai ca te trezeste mama ca sa mergi la scoala 
1 5 1
2014-09-04T12:38:23+03:00
poti spune ca erau cativa ursi, fiecare cu o problema (unul dintre ei nu ajunge ala stupul cu miere, unuia i s-a stricat adapostul etc), dar toti erau pe cont propriu. fiin dblocati in pestera (se adaposteau de ploaie si din cauza furtunii un copac a cazut si a blocat iesirea) au timpul necesar sa-si spuna unul altuia problemele, fiecare oferindu-si ajutorul. cand au vazut ca se pot ajuta reciproc, au decis sa impinga trunchiul de copac impreuna, pentru a se rostogoli (furtuna se oprise) si in felul asta reusesc sa iasa din pestera.