1. Identifica seria care cuprinde numai verbe la modul indicativ:
a) se facuse, pusese, sa sada
b) sa sada, pusese, n-am sa gasesc
c) se facuse, n-am sa gasesc, pusese

2. In propozitia Piantea era tacut ca de obicei, iara Ghita sedea ca pe spini langa dansul, predicatele sunt, in ordine:
a. Verbal,verbal
b. nominal,verbal
c. verbal,nominal

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T12:24:40+03:00
1.c)se facuse,n-am sa gasesc,pusese
2.b)nominal,verbal
2 5 2
2014-09-04T12:25:31+03:00
1. a;  2.b.                                                                                                                    ~~~~~~~~~~