Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T11:48:16+03:00
A/2 = k/1 => a = 2k                          
b/3 = k/1 => b = 3k
c/5 = k/1 => c = 5k

2k + 3k + 5k = 180
10k = 180 / : 10
K = 18.

18 x 2 = 36* ( A)
18 x 3 = 54* ( B)
18*5 = 90 *  ( C )      

Triunghiul este dreptunghic.
2014-09-04T11:49:06+03:00
A/2=b/3=c/5=k
a/2=k⇒a=2k
b/3=k⇒b=3k
c/5=k⇒c=5k
2k+3k+5k=360⇔10k=180⇔k=18⇒a=36
                                                    b=54
                                                    c=90⇒triunghiul este dreptunghic

























1 5 1