Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T11:15:18+03:00
Definitie: Fie dreapta d si A∉ d. Punctul A` pentru care d este mediatoarea segmentului [AA`] se numeste simetricul lui A fata de d.

hai ca sunt 15 pcte
Comentariul a fost şters
sper ca e buna
deci o fost bun linku ?
poti sa pui ca e cel mai bun raspuns ??? :D :D :D :D
2014-09-04T11:34:07+03:00
E simplu. De exemplu,simetricul lui A față de punctul B este C. Unești cele două puncte ( A și B ) și prelungești dreapta din B. Măsori AB cu rigla sau cu compasul,eu prefer cu compasul și unești B cu C. Ai obținut simetricul punctului A față de punctul B.

Problemă : Fie ABC un triunghi dreptunghic, m(A) = 90* și M simetricul punctului A față de mijlocul ipotenuzei ( BC) . Arătați că ABMC este dreptunghi.