Răspunsuri

2014-02-11T22:21:21+02:00
A + b = 380
2a = b - 5 => b = 2a + 5
Deci a+b=380 => a + 2a+5 = 380 => 3a + 5 = 380 => 3a = 375 => a = 125 => b =255
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T22:32:32+02:00
A+b=380
a=bx2
b=a-5
bx2=a-5
a=bx2+5
bx2+5+b=380
bx3=380-5
bx3=375
b=375:3
b=125                                                                                     255+
a+125=380                                                                              125=380
a=380-125
a=255
Verificare: 255+125=380
1 5 1