formuleaza propozitii in care sa ai:A) un substantiv cu functia sitactica de atribut;;B)un pronume cu functie sintactica de subiect;C)un adjectiv cu functia sintactica de atribut;D)un verb cu functie sintactica de predicat;E)un numeral cu functie sintactica de complement. VA ROG CAT DE REPEDE PUTETI VA ROG MULT DIN SUFLET

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T10:45:08+03:00
A)Cartile de joc s-au pierdut
b)El ne-a demonstat loialitatea
c)Masina luxoasa ne-a impresionat
d)Maria scrie la tabla
e)Noi vorbeam despre  doi.
2 3 2
2014-09-04T10:49:32+03:00
1. Am cumpărat cărți de citit.
2. El a câștigat concursul.
3. Florile multicolore îmi plac.
4. Alin merge la școală . merge = verb predicativ, f.s de predicat verbal.
5. Publicul i-a aplaudat pe amandoi.
1 5 1