Rezolvati ecuatia 3·[3·(3x+7)+10]+11=374

Maria pleaca de acasa spre scoala .La jumatatea distantei ,Maria isi da seama ca nu a luat blocul de desen cu ea si se intoarce acasa ,il ia si pleaca din nou spre scoala.Ea parcurge astfel 800 metri .Care este distanta dintre casa Mariei si scoala ?












2

Răspunsuri

2014-09-04T10:06:31+03:00
3x(9X+21+10)+11=374
3x(9X+31)+11=374
27X+93+11=374
27X=374-104
27X=270
X=10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T10:06:44+03:00
3·[3·(3x+7)+10]+11=374
3*[3*(3x+7)+10]=374-11
3*[3*(3x+7)+10]=363
[3*(3x+7)+10]=363/3
3*(3x+7)+10=121
3*(3x+7)=121-10
3*(3x+7)=111
3x+7=111/3
3x+7=37
3x=37-7
3x=30
x=30/3
x=10
nu conteazaa..
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
asta inseamna..ceva de genul pupici
Comentariul a fost şters