(192x302)x(12923-954)x0x23x0= ? Nu inteleg acesti tip de exercitiu, va rog, explicatimi-l in comentarii, in raspuns doar rezultatul direct!

2
Totuna XC
Ba nu :) 9+9+9*0 => avem si adunari si inmultiri, deci se rezolva conform ordinii efectuarii operatiilor. Daca avem doar un produs in care apare 0, atunci totul este 0.
Daca ai "x0" din start si logic, suma este 0 !
0 ;)
Unde e x0 e direct = cu 0! ;)

Răspunsuri

2014-02-11T22:09:06+02:00
Raspunsul la acel exercitiu este 0.
Da cu ce te ajuta daca oricum e 0 ?
Da, ai dreptate. Dar avand in vedere ca acel exerctiu este format dintr-un singur produs de mai multi factori, printre care si acele paranteze sunt factori, iar pe deasupra avem unul dintre factori 0, atunci rezultatul este 0, indiferent de cat e paranteza :)
N-am fost atenta la faptul ca exista si x0 printre randuri :)
Mie nu tre sa imi explici nimic. Am trecut de stagiul asta de 25 de ani deja :)
Ma scuzati atunci ! Majoritatea de pe acest site sunt inca elevi, de aceea am explicat :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T22:10:47+02:00
Iti explic aici. In primul rand, orice numar inmultit cu 0 obtinem 0. Putem calcula acele paranteze, dar stiind ca este un produs de mai multe numere, printre care si 0 este un factor, atunci rezultatul este 0.
pe scurt , daca vezi un 0 si sau multi inmultiti cu ceva automat iti da 0 :)