Răspunsuri

2014-09-03T23:16:27+03:00
Iulie,august,Septembrie sau iunie,iulie,august
Sau noiembrie, decembrie, ianuarie.
De fapt daca zic noiembrie, decembrie, ianuarie inseamna ca se iau in calcul doi ani diferiti, si nu un singur an. Scuze.
nu-i nimic- :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T01:03:19+03:00
Iunie,iulie,august
iulie,august,septembrie
lunile iulie si august au cate 31 de zile
1 5 1