Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T22:23:04+03:00
Este o opera lirica,o arta poetica originala
1 5 1
2014-09-03T22:24:49+03:00
Pai...poezia Inceputul, de Nicolae Labis, este o opera lirica, o arta poetica originala. Opera lirica este opera in carre poetul, prin intermediul eului liric, isi transmite ideile, sentimentele in mod direct, cu ajutorul figurilor de stil si al imaginilor artistice. Arta poetica este opera in care poetul isi exprima crezul artistic, conceptia despre problematica creatiei artistice.
2 1 2