Răspunsuri

2014-09-03T21:49:14+03:00
Pestele Picasso isi are numele dupa cel al celebrului artist Pablo Picasso datorita coloritului extraordinar al corpului sau, in nuante foarte frumoase si luminoase. Inoata in apele Oceanului Indian si Pacific, in largul coastei Africii de Sud, in Marea Rosie, in largul tarmului Japoniei si a insulelor Tuamotu si Hawaii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T21:53:01+03:00
Are corpul alungit si puternic aplatizat pe partile laterale, ajunge la lungimea de cel mult 1m la varsta adulta. Capul are forma triunghiulara daca este privit din profil, iar spatele este oval. Maxilarele sunt puternice si inzestrate cu dinti ascutiti, iar ochii sunt mari si expresivi, pozitionati in partea de sus si pe partile laterale ale capului. Corpul este impresionant si acoperit de numerosi solzi mari, are un colorit luminos, in nuante de verde-oliv pe spate, iar pe partea ventrala este alb.