Si mai am nevoie de ceva :)
Se da textul:
Soarele se grabeste cu pasi de uriasi spre asfintitul rosu ca sangele. Rataceste o clipa printre piscurile rumenite apoi se scufunda incetinel improscand o ploaie de lumina ruginie pe coamele dealurilor din fata .
*Raspundeti cu adevarat(A) sau fals(F)
1.A/F Verbul `se grabeste` e la modul indicativ
2.A/F Textul este un pastel
3.A/F Primul enunt contine o comparatie
4.A/F Textul contine o personificare
Va roog <3

2

Răspunsuri

2014-09-03T21:43:35+03:00
1) A
2)A
3)A
4) A . soarele rataceste = personificare. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T21:43:40+03:00
1) adevarat

2)adevarat

3)adevarat

4)adevarat