Răspunsuri

2014-09-03T21:21:56+03:00
Frunzele vestejite cad din copacii maronii, uscati, copiii nu mai zburda asa des prin parcuri, ploile sunt dese, iar scoala se apropie. Odata cu toamna, sentimentele de tristete, nostalgie isi fac loc prin toate partile corpului nostru. Zilele sunt mai scurte si mai intunecate, iar noptile mai lungi, pline de stres. 
N-are tocmai 10-15, dar mai adaugi de la tine :)) 
19 4 19
Multumesc Mult! :) Nu prea aveam idei si na...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T21:30:01+03:00
Este toamna acum in natura salbatica ...
Steaua de foc se duce sa lumineze in alta parte lasand Muntii Bucegi intr-o lumina trepidanta rosiatica, ce mangaie frunzele plantelor .
Usor usor, lumanarele stralucitoare se aprind pe cer.Varfurile arborilor seculari se scalda in ultimele sageti de foc tarzii.Aici intr-un colt de natura , uitat de lume, micile felinare se joaca printre stelele ce scanteiaza pe bolta albastra.
Cantec al animalelor padurii se aude de departe.... e noapte acum aici...
Doal luna nainspaimantata de intuneric lumineaza decorul feeric.
Rasarit pustiu peste intreaga fire....
Raze rosu arzand imbratiseaza glabenele frunze ale copacilor imprumutand-le culoare lor.Mirific joc de nuante imi scalda ochii .
-Natura , te-as imbratisa vesnic ! ....                    (desi este descriere , poti introduce o maniera exclamativa )
Totul pare pustiu, lipsit de viata, pasari pleaca , zumzet dispare.... dar eu nu dispar, doar eu , imbratisez natura ....


37 4 37
Foarte frumos!
apreciez :D
Este superb! Merci :*
multumesc frumos :D