Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-03T21:05:22+03:00
Soarece , secera , secerat
pisici , saci , citit
rege , geanta , sterge
potârnichea , chec , cheama
unchi , chitara , deschid
ghebe , ghete , inghesui
ghiocei , ghiozdan , ghicit 
42 4 42
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-04T00:46:20+03:00
Ghiocel, a geme, potarniche, chitara, unchi, unghii, ghete, gene, a inchide, a citi, narcisa, a face, ghem, a linge, hanorace, elice, girafa, purcel, margele, papuci, a toarce, ciucure si blugi.;)
33 3 33