Răspunsuri

2014-09-03T20:00:32+03:00
Pasarile danseaza un vals pe bolta cereasca
Portile de la bunei peste multi ani isi imbraca o noua culoare
Frunzele se astern in forma unui covor multicolor

8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T20:10:07+03:00

pasari-ganditoare, 
porti-in flacari
frunze-vesele
pesti-vorbitori
melci-tacuti
20 4 20
Mersii , este cel mai bun raspuns >:D< :*
marcel ai cumva jurnal de vacanta clasa 7 limba si literatura romana eu am ?!
da