Spune 3 exemple de sinonime .Sinonimele pot ilustra nivele diferite ale sensurilor cuvintelor (propriu,ficurat)
-calator................................
-inima...................................
-zbor...................................

2

Răspunsuri

2014-09-03T19:43:51+03:00
-calator......Drumet..........................
-inima...Devotament................................
-zbor....A .pluti...........................
imi trebuie trei.
trei sinonime!!
PAI SI CE NU E BINE?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T19:46:29+03:00
Calator-drumet
inima- curaj, caracter. indraneala, neinfricare, om
zbor- plutire
3 3 3