Ce este verbul
---------------------------------------------------------------

2
DEFINIŢIE: Verbul este partea de vorbire flexibilă care arată acţiunea starea sau existenţa.
Succes!
In gramatica verbul este o parte de vorbire care exprimain general o actiune
1. Verbul este partea de vorbire flexibilă care denumeşte acţiuni. Sistemul gramatical al verbului include:

─ forme predicative (modurile personale);

─ forme nepredicative (moduri nepersonale).

Răspunsuri

2014-09-03T18:55:17+03:00
Verbul este partea de vorbire care exprima o actiune sau o stare si care se caracterizeaza prin flexiune proprie
verbul este partea de vorbire care exprima o actiune sau o stare si care se caracterizeaza prin flexiune proprie
verbul este partea de vorbire care exprima o actiune sau o stare si care se caracterizeaza prin flexiune proprie
]
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-03T18:56:13+03:00
Verbul este partea flexibila de vorbire care arata starea, actiunea si existenta.
1 5 1