Substantivul este partea de vorbire care denumeste fiinte, lucruri, fenomene ale naturii, insusiri, actiuni, stari sufletesti.
Substantivul este partea de vorbire care denumeste fiinte, lucruri, fenomene ale naturii, insusiri, actiuni, stari sufletesti

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T18:50:22+03:00
Substantivul este partea de vorbire care demuneste lucruri sau fenomene ale naturii.
2 5 2
2014-09-03T18:50:30+03:00
 substantivul este o parte de vorbire flexibilă care denumește ființe, lucruri, noțiuni abstracte etc.