Scufita Rosie ii ducea bunicii sale cateva pateuri:3 cu varza,4 cu mere si 3 cu carne.Pe drum,ea a mancat doua din ele.
Determinati care dintre propozitii sint adevarate si care sint false:
a)Bunica n-a primit pateuri cu carne.
b)Bunica a primit cel putin un pateu cu varza.
c)Bunica a primit un numar egal de pateuri de toate felurile.
Ajutati-ma va rog mult!!!

2
este corect F A F am avut asa fel de tema pentru acasa

Răspunsuri

2014-09-03T18:26:39+03:00
A) F

b) A

c) F
.............
este corect F A F am avut asa fel de tema pentru acasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T18:27:14+03:00