Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T18:03:51+03:00
  Genul epic cuprinde opere literare în care autorul îşi exprimă în mod indirect gândurile, ideile şi sentimentele, prin intermediul acţiunii, al personajelor şi al naratorului.Vocea textului este naratorul.Modul de expunere predominant este naratiunea si actiunea se desfasoare pe momente ale subiectului(expozitiune,intriga,desfasurarea actiuni,punctul culminant si deznodamantul).
romanul este o specie a genului epic, în proză, de mare întindere, cu acţiune complexă şi complicată, ce se desfăşoară pe mai multe planuri narative, antrenând un număr mare de personaje şi manifestându-se conflicte puternice, care conturează o imagine amplă şi profundă a vieţii. Principalul mod de expunere este naraţiunea, iar trăsăturile personajelor reies din propriile fapte, gânduri şi vorbe, cu ajutorul dialogului şi al monologului interior.
genul epic a aparut pentru a ne usora ,de exemplu inloc sa zici o explicatie lunga a unii text sau opera roman si altele pur si simplu zici ca are genul epic si asa va fi mai usor pentru toti,si pentru a se clasifika genul epic de cel liric :D:D
2014-09-03T18:10:48+03:00
In opinia mea,genul epic cuprinde opere literare in care autorul isi exprima in mod indirect gandurile,ideile,sentimentele prin interediul actiunii si al personajelor.                                                                                                              In primul rand are actiune(faci un mic rezumat).                                                    In al doilea rand are personaje(prezinti personajele).                                            In al treilea rand caracterul epic al operei este dovedit de prezenta naratorului(spui ce fel este si la ce persoana povesteste).                                        In sfarsit , ca in orice text epic,sunt folosite toate modurile de expunere.Naratiunea este folosita pentru a prezenta actiunea. Dialogul da viata personajelor. Descrierea apare foarte putin,din loc in loc,pentru a crea cadrul actiunii si pentru a prezenta sumar personajele.                                                      In concluzie,toate acestea sunt caracteristicile unui discurs narativ, opera valorificand atributele specifice genului epic.