Raspundeti va rog cu A(adevarat)F(fals)cam in asa fel 1)A sau f nu stiu)))))
1)Daca un om are febra atunci el e bolnav
2)daca un om este bolnav atunci el are febra
3)daca numarul A este este mai mare decit b atunci numarul este este situat pe axa numerelor la dreapta numarului B
4)daca numarul A este situat pe axa numerelor la dreapta numarului B atunci numarul A este mai mare decit numarul B

2
1 adevar 2 adevarat 3 adevarat 4 fals
1 a 2 f 3 a f

Răspunsuri

2014-09-03T17:31:47+03:00
Toate raspunsurile sunt adevarate cu exceptia punctului b
mmm mersi dar puteti sa intrati pe profilul meu si sa raspundeti la a 2 intrebare am nevoie urgent
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T17:33:16+03:00
1) A
2) F
3) A
4) A
la b consider ca este F deoarece nu toate bolile debuteaza cu febra
ms)))))) poti sa vezi daca poti sa raspunzi la alta intrebare dea mea
Ai dreptate, febra poti face si de la radiatile UV. Multumesc MFM
cu placere