Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T17:22:32+03:00
Modurile verbelor:

1.mod indicativ

2.mod conjunctiv

3.conditional-optativ

4.mod imperativ

moduri nepersonale:

5.mod infinitiv

6.mod supin

7.mod participiu

8.mod gerunziu
1 5 1
2014-09-03T17:22:43+03:00
Moduri personale:
Indicativ
Conjunctiv
Conditional-optativ
Imperativ
Moduri nepersonale:
Infinitiv
Supin
Participiu
Gerunziu

1 5 1