Alcatuiti-mi va rog o problema cu cele 4 operatiiAlcatuiti-mi va rog o problema cu cele 4 operatii aritmetice(adunarea/scaderea/impartirea si inmultirea) cu numere zecimale ))))))) va rogggggggg

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T17:47:46+03:00
Ionut a primit da la mama lui 102,40 lei pentru cumparaturi.A plecat sa cumpere rechizite .A luat 4 caiete care costa fiecare 1,8 lei si 2 pixuri care costa fiecare jumatate din pretul unui caiet.
Cati lei i-au mai ramas lui Ionut?

rezolvare:
102,40-(4x1,8+2x1,8:2)=102,40-(7,2+1,8)=102,4-9=93,40 lei
2014-09-03T17:53:07+03:00

Un negustor a castigat prin vanzarea obiectelor sale 25$, dar cheltuielile pe care le-a facut au fost de 30$.Insa cu un imprumut la banca mai mare de - 4 ori decat suma castigata de el a putut repara taraba unde vindea,dar a ramas cu de 4 ori mai putin bani decat avea in buzunar la finalizare.Cu cati bani ramane negustorul?
Ecuatia: 25·4-30/4=17,5$ ca si problema