Răspunsuri

2014-09-03T17:10:16+03:00
Ca-dru
pla-pan-de
---------------------------------
da dar regula
te rog ajutama daca stii
Scuze,dar nu stiu..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T17:14:17+03:00
Ca-dru                                                                                                                        Pla-pin-de.                                                                                                                  ~~~~~~~
De atribut substantival prepozitional
De amabil, am cedat locul altei persoane.
dar asta
Atribut adjectival
ms