O propoziție dezvoltata in care adjectivul sa fie copilăros. Transforma propozitia dezvoltata in propozitie simpla. UUURRRGGGEENNTT!!!

2
barbatul copilaros se joaca cu papusi<propozitie dezvoltata
barbatul se joaca>propozitie simpla

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T16:52:59+03:00
Baiatul copilaros a citit o carte cu povesti. ->propozitie dezvoltata.

Baiatul a citit. ->propozitie simpla
2 5 2
2014-09-03T16:53:41+03:00
Bunicul meu e tare copilaros la povesti.                                                                                Bunicul e copilaros.