Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T16:38:03+03:00
In padure sau la o mica plimbare? Merse ce merse si se intalni cu prietenul lui broscoiul se opri la el si se bucura de prima zi de vara.Merse ce merse se intalni cu greierele care canta,se bucura si cu el de prima zi de vara.Dupa un timp se intuneca carabusul se duse de graba acasa.Mama lui pregatea gustrile.Pentru carabus ,a fost o zi minunata de  vara .........sper ca ti-a placut eu am facut-o SUCCES :*:*
16 4 16
2014-09-03T16:42:53+03:00


Spre dreapta sau spre stanga? Stand el ganditor vine langa acesta un alt carabus, mai vioi si mai plin de viata.

-Eu zic sa mergi la dreaprta. spune el jucaus.

Atunci acesta o lua la dreabta impreuna cu noul sau prieten.si merse ei, si merse si vazuse alte insect mai ciudate decat ei . Radeau, dansau faceau tot ce puteau , pana cand unul din ei  cazuse intr-un lac.

-Prietene, te rog ajuta-ma , te rog!

Atunci, carabusul apuca o creanga  si il trase pana ajunse inapoi pe pamant.Impreuna plecase la casele lor.

10 4 10