Răspunsuri

2014-02-11T21:41:03+02:00
3*5^2n+5^1+2^3n*2^1=5(3*1^2n+1)+2(1^3n*1)
=>5(3*1+1)+2(1*1)=>5*4+2*1=22=>nu este divizibil cu 17.
Sper ca este corect si ca ti-am fost de ajutor!:-) 
nu mai da raspunsuri gresite daca nu stii sa rezolvi!
alinutsa, nr Este divizibil cu 17. oricum ms\
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-11T22:42:22+02:00
Ecuatia devine 3*5*5^2n + 2*2^3n = 15*(5^2)^n + 2*(2^3)^n = 15*25^n + 2*8^n =
15*(17+8)^n + 2*8^n = 15*(M17+8^n) + 2*8^n = M17+15*8^n+2*8^n = M17+17*8^n = 
M17+M17, deci este divizibil cu 17: cu M17 am notat multiplu de 17.
S-a folosit formula: (a+b)^n = Ma+b^n.