Răspunsuri

2014-09-03T15:55:12+03:00
Fiecare dintre noi are un scop in viata. Trebuie sa dam dovada de bun simt si calitati bune ca sa fim si noi o personalitate. Numai prin invatatura putem face lumea mai buna!
18 3 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T15:57:22+03:00
Toate acestea 3 aspecte ajuta  la mantuirea vremurilor mai bune  deorece prin  harnicire  poti ajuta persoane poti sa te ajuti pe tine poti sa ajuti toata lumea  printr-un simplu gest, rabdarea ajuta la calmarea sitoatilor rele si neprevazute  din intreaga lume , iar simbtur artistic poate ajuta diverse persoane in problemel lor ii pioti linisti,calma prin simbtul tau!
27 4 27