Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-03T15:06:46+03:00
10% din x= 28
 \frac{10}{100} * x=28
x=  \frac{28}{1}  \frac{100}{10}  \frac{2800}{10} =280
 
p% din 120=36 
 \frac{p}{100} * 120= 36
 \frac{p}{100}  \frac{36}{120}
p=  \frac{100*36}{120}
p= \frac{360}{12}
p=30
  • Utilizator Brainly
2014-09-03T15:10:11+03:00
10% din 28 =
10/100*x=28
x/10=28
x=28*10
x=280

================

p% din 120=36
120p/100=36
p=36*120:100
p=3600:100
p=30 %
Scuze dar nu prea inteleg. Intru in a 7-ea nu in a 10-cea
Dar multumesc pt ajutor !